/ Daily /

Ventilerar mina tankar

Hej på er! Förlåt för att jag vart så frånvarande! Jag är fortfarande sjuk och är nu inne på min tredje vecka, vilket börjar bli sjukt jobbigt. Igår tappade jag rösten helt och idag är min höga feber tillbaka, är så himla less på att må såhär, så imorgon blir det direkt att åka in till sjukhuset på morgonen. Om jag ska vara ärlig så har den här veckan varit riktigt jobbig och jag räknar med att det kommer bli värre.. 
I måndags så lämnade Evelina oss, så vi hade vårt lilla avsked på söndagskväll och sa hejdå hemma hos mig. Fy det kändes, men jag försöker hålla mig stark här borta. Imorgon är det Idas tur att lämna.. så hon ska komma över ikväll och så ska jag skjutsa henne till flygplatsen imorgon, så vi får ett riktigt hejdå. Känner redan lite ångest inför det, för vet hur ursäkta språket, men jävla jobbigt det kommer bli. Imorgon har alla mina 3 stjärnor lämnat San Francisco och jag ska inte ljuga, det känns riktigt skit. Men jag är samtidigt glad att jag har sommaren kvar här och att jag lärt känna så härliga nya fina tjejer! Vet att jag kommer få en bra sista tid, för nu är det bara 4 månader kvar och dom ska jag ta vara på. Som sagt det blir vad man gör det till, ellerhur? Men just nu kommer det kännas, kommer trots allt sakna ihjäl mig efter mina tjejer något så sjukt. Min lilla trygga familj jag haft här sedan start, vi ses snart igen i Sverige ♥
 
#1 / / Anonym:

Behöver du städa hos din familj?

Svar: Nej det behöver jag inte. Vi har städhjälp alla dagar i veckan, så det ingår inte i mitt jobb.
annaljungdahl.blogg.se