/ Daily /

Med dom fyra bästa

 
Den här veckan har gått så himla fort! Hinner verkligen inte med. Har inte ens laddat ur bilderna från Yosemite än haha, måste ta tag i det för på onsdag morgon åker jag med mina tjejer till Hawaii!! Veckan har rullat på som vanligt, Malin har kommit till Elins familj (deras nya aupair) så det har vart kul att få hänga lite med henne. I måndags åt jag frukost med Elin & Malin och sen åkte vi för att lämna in hyrbilen.. I tisdags var det mysfika på Comforts med tjejerna och sen hängde vi i Elins lilla hus på kvällen (dit hon flyttat ut). Igår var det en hel del jobbsaker på schemat, var och tvättade bilen, handlade och tog tag i lite andra ärenden. 
 
Idag skypade jag med min lilla familla på morgonen och sen tog jag med Malin till Northgate för shopping. Har shoppat upp mig bra till Hawaii så nu ska jag nog klara mig! Fick med mig 3 tröjor, en kofta, en bikini, ett par byxor och ett par shorts .. kanske kan visa i ett annat inlägg. Sen åt vi lunch, greksallad mums! Just nu jobbar jag och idag har jag en vilodag från träningen, så blir nog en skön hemmakväll. Vet att jag vart kass på att blogga i veckan, så ska försöka ta igen det innan Hawaii! Hoppas iallafall att ni haft en bra vecka och får en super helg! Puss och Kram