/ Daily /

Helgen

Helgen har varit riktigt bra! I lördags åkte vi för att kolla på Ethan och Elins värdbarns basketbolls match och dom vann!! Så grymma och stolta Au pairer haha. Sedan åkte vi vidare för att kolla på Nicole och Elins värdbarn G, som hade volleyboll turnering uppe i Petaluma. Nicole och G möttes också i en match mot varandra haha! Lite otur, men väldigt kul att kolla på och heja på tjejerna! Efter vi kollat på några matcher gick vi ut och åt lite lunch och sen drog vi vidare till en outlet. Den sämsta outleten jag varit på.. men vart där förut så förväntningarna var inte så höga. Hittade iaf en träningsbag! Äntligen haha nu slipper jag gå runt med en fullproppad Micheal Kors väska till gymmet. 
 
På kvällen gick vi ut och åt thaimat på en uteservering. Så skönt att äntligen kunna sitta ute, verkligen vårkänslor! Igår söndag, hade vi planerat in en riktig turistdag i och med att Malin är ny här. Vi tog bilen in vid 12 och började kolla runt vid Union Squere. Vi stannade också för lunch på Cheesecake.. dock blev det te för mig eftersom jag igår började min 2 dagars detox, för att jag sedan ska börja äta glutenfritt igen. När vi kollat runt och shoppat lite, så gick vi vidare mot China Town, sen tog vi bilen och åkte igenom Castro och förbi "The painted ladies". En hel dag inne i stan blev det! Väldigt mysigt och perfekt City väder då det var molnigt men ändå varmt. 
 
 Idag är barnen lediga från skolan, vilket var sååå uppskattat från min sida då jag fick sovmorgon. Nicole och min vmamma är i LA, så är ensam hemma med Ethan och min vpappa. Har packat hela dagen och fixat inför Hawaii resan. Imorgon är sista jobbdagen, sen på kvällen åker vi och sover hos Elin för att sedan stiga upp tidigt och ta en taxi mot flygplatsen. Såå excited!! Kommer bli en underbar semester med mina tjejer.