/ Daily /

First night out

Bjuder på tre bilder från första kvällen i Vegas med mina stjärnor! 
 
Mycket jobb den senaste tiden, har nästan jobbat hela tiden sen jag kom hem på fredags morgonen. Nu är båda mina värdföräldrar bortresta igen och det börjar bli väldigt tufft med jobb dygnet runt. Anledningen till varför jag vart lite frånvarande här också! Vad mer? Evelina har kommit tillbaka från Sverige!! Wiiie nu är vårt lilla gäng komplett igen. Hon hade med sig en alla <3 dag present till alla, marabou och läkerol!! Åh så lyckllig jag blev haha, precis vad jag behövde. Har hunnit med två mysiga middagar hemma hos Elin i helgen också. I lördags blev det parkhäng i Tiburon med Elin & Evelina tills det började blåsa helt sjukt från ingenstans, så vi förflyttade oss till Elins pool, jag med glass och Isabel & Rebeccas podcast i hörlurarna. 
 
Har inte så mycket planer för veckan, mer än att jag har väldigt mycket jobb. Ska se till att få in flera träningspass också & vi börjar med dans imorgon. Nu är det bara två veckor kvar tills vi drar till Yosemite & en månad till Hawaii! Som jag längtar.
Hoppas ni haft en supermåndag och startat veckan med en massa ny energi! Puss