/ Daily /

En lunch i solen

Dagen igår blev ändå bra trots allt! På dagen gick jag och mötte upp Evelina, vi gick strosade runt lite och satte oss tillslut på ett fik och pratade. Det var en enkel och bra jobbdag, som slutade med en mysig familjemiddag. På kvällen åkte jag till Starbucks för att gå på ett Aupair möte, som även det var lyckat! Kröp ner i sängen vid 11 och somnade direkt. 
 
Imorse åkte jag direkt till gymmet för att köra intervaller i 45 min, samt mag & rumpövningar på det. Var så jäkla skönt och hade hur mycket energi som helst. När jag var klar, åkte jag för att hämta upp Ida & sen blev det lunch i solen i San Anselmo. Beställde rödbetsallad och kyckling, mums! Nu börjar jag snart jobba igen, hoppas på en effektiv dag. Ikväll blir det Cheesecake Factory med tjejerna, mysigt med lite torsdagshäng på kvällen. Puss