/ Daily /

Turist javisst

Igår jobbade jag som sagt från 9-5. Jag, Ethan och Nicole bestämde oss för att ha vattenkrig med färger, så dagen gick åt till att fylla vattenballonger med färg i. Vi satt i jacuzzin ute och sen var det dags för vattenkrig, det var jag och Nicole mot Ethan och hans kompis som kom över. Både jag och Nicole fick stora blåmärken på magen och benen haha förstå hur hårt två små tio åringar har kastat då!? Helt sjukt haha, men roligt hade vi iallafall! 
 
Efter jobbet åkte jag och Amelia mot Golden gate bridge.. för att ta lite fina bilder tänkte vi
När vi kom fram möttes vi av en massa dimma och ännu värre, vi blåste nästan bort där på utsiktsplatsen haha, så inte riktigt som vi förväntat oss, men nu har hon ju iaf vart där! Vi båda frös ihjäl och sprang till bilen för att åka vidare mot Sausalito för fikamys. 
 
I Sausalito var vädret mycket skönare och vi möttes av sol och värme! Vi gick runt lite i den mysiga staden och köpte sedan med oss en varsin Latte från Starbucks
Sedan satte vi oss vid vattnet pratade om allt mellan himmel och jord och drack vår latte. När solen gått ner åkte vi vidare till PF Changs för middag. Vi delade på dumplings till förätt och till huvudrätt beställde jag in en sallad och Amelia åt en nudelrätt! Mums! 
Såå himla mysig dag och den avslutades på bästa sätt med chips, film och min bästa vän. Puss