/ Daily /

Thaimat och bio

Igår efter jobbet åkte jag tillsammans med Ida och mötte upp Carro och en ny tjej som heter Malin i Larkspur. Där åt vi thai till middag, så himla gott! Eftersom att vi missade den första bion pga en sååå irriterande anledning, så gick vi på den sena som gick vid 10. Vi såg "Age of Adeline" och tycker att det var väldigt bra! Hade ingen aning om att den utspelade sig i San Francisco, så vi alla blev lite chokade när vi såg "Golden gate bridge" haha. Bion var slut runt 12, fick skjuts av Ida hem och sen däckade jag direkt. 
 
Var så sjukt trött imorse, när jag kom hem efter att ha lämnat av barnen på skolan, så somnade jag direkt. Sov till halv11 och sedan åkte jag till gymmet! Vet inte när jag slutar på kvällarna den här veckan, då min värdmamma är i NY.. så får se hur länge jag jobbar ikväll och vad som händer. Hoppas på att "Ex on the beach" har kommit ut så jag kan kolla med mina tjejer ikväll. Puss!
 
#1 / / Elin Erixon:

Måste bara säga, shit vad jag gillar din blogg!! :)

Svar: Åh vad glad jag blir!! Tack! <3
annaljungdahl.blogg.se