/ Daily /

My trips this year

 
 Singapore, Malaysia, Thailand
Åhh hur underbart var inte detta då!! Denna resa gjorde jag i slutet på februari och början på mars. Att jämföra Singapore med Thailand går ju inte, då det är två helt olika resemål. Men jag tycker alla 3 ställen gav mycket och det var så skönt att få slappa på stränderna på Koh Lipe i några dagar, efter att ha sprungit runt i en hektisk storstad. Blev så avundsjuk på alla som bagpackade också, hade ju inte haft något emot att stannat kvar där tillsammans med dom på deras äventyr!
 
Italien (Rom)
I slutet på Maj så blev det en välförtjänt semester för att fira mammas 50 -årsdag i Italien. Perfekt innan studenten med en lite längre weekend. Blev helt förälskad i Italien! Vi bodde på en vingård utanför Rom och det var såå himla fint! Vädret skiftade, men ena dagen hade vi det bra vid poolen och andra strosade vi runt i staden, så det gjorde inte så mycket. Kommer helt klart åka tillbaka hit!
 
 
 
USA, New York, San Francisco
Det här är ju egentligen ingen semester, då jag flyttat till San Francisco. Men garanterat en resa iaf! I New York träffade jag så fina människor och saknar dom så mycket. Annars så bodde vi på hotell och gick på kurs hela dagarna. Nu har jag vart här i 5 veckor, och det har gått så sjukt fort alltihop! Har iaf vart en händelserik resa hitills, mycket jobbiga saker, men även grymma upplevelser.