/ Daily /

feelin' like yesterday

Hej kära ni! Igår kom Carro över hit och så fixade vi inför Eurovision live från min säng. Med jordgubbar, hallon, blåbär, te, apelsinjuice och chips så satt vi redo bänkade framför datorn. Vi svettades och skrattade av nervositet haha och tänk att VI VANN!!! Hur sjukt! Innan vi ens visste att vi skulle vinna så hade vi lovat varandra att vi SKA gå och se finalen nästa år, så nu hoppas vi bara på att dom håller det i Stockholm. Senare på kvällen mötte vi upp Malin vid Safeway för att köpa lite lördagsmys, sen hem igen tillbaka till mitt rum för en helkväll med "ex on the beach" och massa prat, så mysigt! 
 
Idag har jag legat i sängen ännu en dag med feber, den verkar aldrig ge sig. Min värdmamma kom nyss hem med middag till mig från Pizzalina (dock inte pizza haha). Hon har verkligen skämt bort mig de senaste dagarna! I torsdagskväll kom hon hem med middag från Comforts, rosor som nu sitter fint i mitt rum, juice och så ställde hon sig för att laga kycklingsoppa som tydligen ska hjälpa en att bli frisk. Nu har jag druckit c-vitamin, ätit advil, ätit kycklingsoppa, druckit te, vilat, sovit, duschat.. ja allt för att försöka bli bättre varje dag, men tydligen så verkar inte detta viruset vilja lämna min kropp. Hur som helst, om jag vaknar upp med feber imorgon och inte är bättre, så ska jag åka tillbaka till läkaren med min vmamma. 
 
Vad har ni gjort i helgen? Hoppas ni mår bra iallafall, så hörs vi! Puss