/ Daily /

God morgon

Vet att kl är 8 på kvällen här, men vaknade faktiskt nyss.. dagarna går mest åt till att ligga och sova & vila i sängen. Febern är kvar och jag känner mig helt borta, önskar mer än allt annat att denna förkylning ska gå över snarast. 
 
Igår skjutsade jag ju som sagt Ida till Oaklands flygplats. Kändes så himla konstigt när vi ställde oss tillsammans i kön mot inchekningen till Stockholm. Trodde för ett ögonblick att jag också var påväg hem. Barnen runt omkring började prata svenska och jag var i chock haha, kändes som det var igår jag stod på Arlanda med mina resväskor och vinkade hejdå. Nu är hon iallafall hemma i Sverige och jag är kvar på andra sidan jorden, blää så känner jag haha, saknar redan min lilla Ida ♥ 
 
Imorse gick jag upp och fixade iordning frukost till barnen och sen fick jag gå och lägga mig igen. Sov enda fram till 10 och gick inte upp fören vid 11 och fixade frukost. Sen satte jag mig och mumsade i mig det i sängen, medan jag pratade med min familj på Skype. Tänk att det bara är 2 veckor kvar nu tills dom kommer.. lycka! Hoppas att ni mår bra iaf! Vi hörs mera sen, Puss & Kram
#1 / / Isabell:

Vilken kurs har du valt att läsa på college och på vilket college läser du kursen?

Svar: Har tyvärr inte hunnit läsa någon kurs än.. Men tror jag kommer satsa på weekend kurserna! :)
annaljungdahl.blogg.se