/ Daily /

Berkely & Outlet

Igår åkte jag som sagt till Berkely och sen till Livermore Outlet tillsammans med tjejerna. Vi mötte också upp en ny tjej när vi var i Berkely. Vi alla shoppade rätt så bra tycker jag! Efter shopping var vi trötta och hungriga, så vi åkte till Larkspur för att äta middag. Perfekt mysig och bra söndag!
 
Här ser ni två av alla "collage hus" där studenterna bor och festerna hålls! Så häftigt, är lite avundsjuk på alla som lever studentliv och pluggar här, dröm!
 
Vid outleten stannade vi för lite energi så som glass och kaffe, mums! Innan vi shoppade vidare igen. Fanns så mycket affärer och bra erbjudanden.. så tur att jag har ett tag kvar här i USA att shoppa på mig allt jag vill. 
 
 
Fick iallafall med mig en blå skjorta & två kabelstickade tröjor (vit&rosa) från Ralph Lauren och ett par mjukisar från A&F. Hade en jättemysig dag med tjejerna! Hoppas ni haft en bra helg, Puss