/ Daily /

Här vill jag vara just nu

Nu vill jag bara sitta vid en strand på Hawaii med mina tjejer. Så trött på allt just nu. Har jobbat jätte mycket extra och nu ska min värdmamma åka bort igen på söndag morgon, så kommer jobba dygnet runt från söndag till tisdag. Hade ju massa planer till helgen, men jaja så är det att vara Aupiar, man måste alltid anpassa sig. Idag kom Elin och Ida över på frukost, vi fixade ihop äggröra, smoothie/ fil med jordgubbar & granola, kaffe och muffins som jag och Nicole bakat. Älskar att starta dagen på bästa sätt! Sen tog jag mig ut på en pw i 1 och en halv timma i solen, så skönt.
 
Nu är Ethan iväg hos doktorn och Nicole har tutor. Så fick lite ledig tid till att blogga. Ikväll ska jag till gymmet och sen imorgon tänkte jag försöka att hinna dit också + handlingen. Helgen kommer nog iaf bli riktigt bra, den dagen jag har ledigt haha. Imorgon blir det utgång med tjejerna, sen sover vi alla hos Evelina & på lördagen tänkte vi sätta oss i nån park för mat & solhäng, eftersom det ska bli så fint väder! 
 
Bild från Italien i våras, här skulle man ju kunna hänga..