/ Daily /

Avskedspresent

Vår avskedsmiddag för Elin hade vi på söndagen hemma hos mig. Ida lagade kinesisk middag, curry med ris som var såååå gott! Vi satt och pratade om allt möjligt, Ida och jag sjöng en låt till Elin och Ida höll också ett tal.. och där började tårarna komma. Kunde inte sluta gråta, ush vad jobbigt det var! Hur ska vi kunna klara oss utan varandra??
 
Till efterätt blev det jordgubbar och banan doppade i nutella, mums! Jag, Evelina och Ida gav ett vänskapsband, som vi alla nu har ett varsitt av. Fick också en jättefin avskedpresent av Elin som innehöll detta.. 
 
Väntade en hel vecka innan jag öppnade det för visste att det skulle bli tufft! Men åh så fint det var! Grät av att det var så jobbigt att behöva lämna varandra, men också glädjetårar över hur lycklig jag är som fått träffa mina 3 stjärnor på andra sidan jordklotet! <3