/ Daily /

Waves

Hej! Förlåt för att uppdateringen varit kass.. men har bara blivit sämre i veckan. Febern är fortfarande kvar och vägrar att gå ner.. så idag jobbade jag bara på morgonen och sen dess har jag legat i sängen, kollat på serier och sovit. Nu är jag så uttråkad att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen! Suger verkligen att må såhär, så hoppas jag blir bättre i helgen. För på söndag firar vi "Mothers day" här i USA och då kommer massa släkt hit för att fira över en brunch, mysigt! 
 
Har iallafall blivit uppvaktad här hemma. Igår kom min vmamma hem med en påse Daim till mig, gissa om jag blev överlycklig!! Choklad är ett perfekt när man mår skit. Idag har min vmammas kompis Dinah både vart och handlat och lagat soppa till mig, så himla söta! Nu ska jag fortsätta vila och slå på någon bra film. Om ni har tips på bra serier, så får ni gärna dela med er! Puss & Kram