/ Daily /

Vill vara brun och lycklig

Vaknade runt 11-12 imorse och kände mig mycket bättre! Hoppade in i duschen, åt frukost och la mig för att vila i sängen en stund innan jag skulle åka och hämta upp Ethan. Precis innan jag klev utanför dörren så blev jag jätteyr och illamående, blev ännu värre när jag väl var vid skolan.. riktigt läskigt! Fy. Nu är jag hemma igen och har precis lagt mig under filten i sängen, ush jaja antar att jag måste lyssna på min kropp och fortsätta ta det lugnt tills det blir bättre. Var hos läkaren hela morgonen/förmiddagen igår med Reneé (min värdmamma) och tog blodprover & massa andra tester.. så ska få svar i veckan! Min vmamma åker till Las Vegas imorgon också.. så måste verkligen bli bättre nu.
 
Nu ska jag hämta något att äta och sen lägga mig och kolla på Grey´s Anatomy, blivit helt beroende! Så himla spännande förstår inte att jag inte kollat på det innan, älskar ju allt som har med läkare, sjukhus, operationer osv att göra. Är så insatt haha! Kanske borde bli doktor? Så kan jag bota mig själv också.. skulle vara helt perfekt. Hoppas ni mår prima och fortsätter ha en underbar vecka! Puss & Kram