/ Daily /

Mother's Day

Idag firar vi Mother's Day här i USA, så idag har vi firat min värdmamma, hennes syster och hennes mamma + (Charlie) som kom över på lunch. Mår lite bättre idag, men är helt slut efter dagen. Till lunch åt vi pulled pork med guacomole, salsa mm. som tacos! Det är verkligen sååå gott! & till efterrätt blev det glass. Tror det var den godaste glassen jag någonsin ätit! Dröm. Vi har iallafall hängt här hela dagen ute på altanen och ätit, pratat och firat. Åkte med min värdmamma och hennes syster till Down town Larkspur nyss för att kolla in ett litet hemligt projekt, som jag kan berätta om senare när allt är klart! Nu är jag hemma igen och landa precis i sängen. Är som sagt helt slut, så ska vila ett tag innan jag möter upp tjejerna! Saknar ihjäl mig efter dom, i och med att jag legat hemma hela helgen.. så surt, men nu hoppas jag på att det bara blir bättre. Hoppas ni haft en bra helg! Puss