/ Daily /

Lördag, 16 maj

Hej fina ni! Igårkväll var jag och såg "Pitch Perfect 2" tilsammans med Ida, Malin, Carro och Paula. Den vi skulle gå på från början var slutsåld, så vi fick gå på den bion som slutade vid 12.. somnade nästan i slutet haha så trött var jag. Kände mig helt slut, deckade direkt sen när jag kom hem och vaknade upp idag vid 12 på dagen och mådde skit. Så jobbigt! Blää, orkar verkligen inte vara sjuk längre.. 
 
Ida kom iaf över imorse och sen åkte vi till Northgate, hon skulle handla present till J och sen blev det Froyo. Efter det åkte vi vidare till "The Village" där vi mötte upp Sandra & Anna på en fika vid Nordströms. Vi satt kvar och pratade länge i solen tills det var dags för middag, då flyttade vi oss mot restaurangen Bocca för lite god mat. Planen ikväll var från början att gå ut, men eftersom varken jag eller Ida mår bra, så blir det en myskväll hemma hos mig istället. Sista sleepover här.. gud vad jag kommer sakna detta.
 
fick med mig ett par örhängen från märket Nadri, köpta på Nordströms. 
Puss!