/ Daily /

FREDAG

Äntligen är det fredag igen! Veckan har känts lång i och med att jag jobbade hela söndagen och har jobbat mer i veckan än vad jag brukar göra. Igår åkte jag med till skolan för att se på Ethans pjäs dom hade i skolan. Dom var verkligen såå himla duktiga! Kände mig så stolt haha, sjukt gulliga var dom allihopa iaf. Efter pjäsen åkte jag direkt till gymmet för lite träning, sen till biltvätten och tillsist till mataffären. När jag väl är inne och handlar så ringer min vpappa mig och säger att Ethan mår dåligt, så blir tvungen att åka direkt till skolan för att plocka upp honom. Då var klockan 1 och jag hade inte hunnit äta något eller gå på toan på hela dagen, förstår ni hur stressad jag måste vart då haha verkligen fullt upp. Så stressad att när vi kommer hem så klipper jag mig rakt igenom fingret, herregud vilken dag. Senare kom min vmamma hem från NY och allt kändes genast så mycket lättare! 
 
Idag har jag skypat med min familj. Min lillebror visade mig mitt gamla rum som han nu förtiden har tagit över.. så nu undrar jag bara vart jag ska sova när jag kommer hem till Sverige igen haha. Efter det gick jag ut på en pw, det är så sjukt varmt och kvavt ute, så blev helt slut. Men det var som vanligt så skönt efteråt! Nu sitter jag i sängen och äter lite lunch, ska snart börja jobba igen. Ikväll är planen myskväll hemma hos Evelina, längtar! Hoppas ni får en bra helg!
 
En liten present som jag fick av min vmamma från New York. Choklad är väl aldrig fel? Mums! 
Puss & Kram!