/ Writing /

En våg fylld med panik

Tänk att det var här allt började.. Min resa har verkligen inte varit enkel och rak, men gud så mycket som jag växt i mig själv! Kan sitta och bläddra tillbaka och kolla på massa foton, så tänker jag "har det här verkligen hänt". Känner mig så lyckligt lottad som fått vara med om såå mycket på så kort tid. Satt och pratade med min vmamma igår och så kom orden "vi måste börja leta efter en ny Aupair nästa månad" båda brast ut i tårar och det känns ju helt sjukt? Vadå? Redan? var det första som kom upp. Tänk att snart hela 8 månader har gått sedan jag hoppade på planet ivrig och förväntansfull. Kände panik av tanken på att mitt år snart är över, samtidigt som jag vet att jag fortfarande har hela sommaren och massa tid kvar. Kan inte riktigt förstå hur tiden kunnat gå så fort! Det här är helt klart det bästa valet jag tagit i mitt hitills 19 åriga liv & snart är det min tur att ge den chansen till en ny person. Hur galet är inte det?? 
 
#1 / / Anonym:

Hej! Hur gammla är dina värdbarn? Och är det tjejer/killar? Hur många barn tar du hand om? :) hittade din blogg nyligen. Mvh

Svar: Hej! Har två värdbarn som jag tar hand om. En kille (Ethan) som är 10 år & en tjej (Nicole) som är 13! :)
annaljungdahl.blogg.se

#2 / / Anonym:

Hej! Hur gammla är dina värdbarn? Och är det tjejer/killar? Hur många barn tar du hand om? :) hittade din blogg nyligen. Mvh

#3 / / Emma:

Hej, ska själv till SF, san jose som au pair i juli (!!!) och har en fråga! Hur är det att köra bil där? Hur beter andra bilar sig i trafiken? Är det svårt att köra allmänt? Berätta allt hur du upplever det :-))) Jättesnällt om du orkar svara

Svar: Hej! Vad roligt! Jag skulle säga att det är lätt att köra bil här. Mycket "stop" signs istället för rondeller haha. Så ingenting du behöver oroa dig över iaf! Att ta körkort här är också mycket enklare än vad det är i Sverige. Hoppas du fick svar på din fråga! Om du undrar något mer är det bara att maila mig på [email protected]. Lycka till! :)
annaljungdahl.blogg.se

#4 / / Josefine :

Hej!
Jag är själv en au pair just nu som ska förlänga i nio månader till sommaren. Tänkte bara om det skulle vara till någon hjälp för din värdfamilj :) Vill inte verka creepy eller något haha. Letar just nu efter en ny familj och om de ändå ska börja leta snart kanske det skulle passa :)

Svar: Hej! Du kan skriva till mig på min mail: [email protected], så kan vi prata mer där! Kram
annaljungdahl.blogg.se