/ Daily /

Äntligen bokat

Nu har jag äntligen bokat mitt flyg till LA! Den 19 juni, på midsommarafton flyger jag ner till LA och möter upp min fina familj. Sen har jag två veckors semester tillsammans med dom, kommer bli så härligt! Vi ska bila upp längs highway 1 och stanna på lite ställen som, Santa barbra, Monterey och såklart spendera tid i San francisco. Längtar så!! Nu är det bara 3 veckor kvar innan jag får krama dom igen.. känns ju helt galet! 
 
Till något inte lika roligt.. Har såklart gått och blivit sjuk igen! Hur man nu lyckas med det.. Igår på eftermiddagen fick jag svinont i halsen och har sen dess kämpat med honungsvatten och halstabeltter, fy jag som trodde jag äntligen blivit frisk igen! Tog mig iaf ut igår på kvällen för att fira våran Ida med efterätt på Cheesecake, väldigt mysigt! Idag ska jag vila upp mig och sen blir det bio ikväll med tjejerna, skönt med fredag. Puss!