/ Daily /

En dröm

 
Mina två detox dagar är över och frukosten imorse smakade så himla bra! Gått runt och tänkt på allt mumisgt jag kan äta, glutenfritt då såklart. Har haft en skön med effektiv dag. Imorse packade jag ihop det sista och sen åkte jag över med resväskan till Ida (vi ska alltså dela). Skönt att vara klar! Har tom. proppat min handväska med massa snacks, min kamera, solglasögon, pass och allt som behövs. Åkte sen vidare till Sophies Nails och gjorde en manikyr och pedikyr, verkligen lyx! Nu känner jag mig mer än redo inför Hawaii!
 
Ikväll är det fest hemma hos Elin, så hänger på min familj dit för middag och sen stannar jag som sagt över natten. Ska bli så himla skönt att äntligen komma iväg! Hawaii är ju verkligen en dröm, hoppas nu bara på att vädret är på vår sida. När vi är i Hawaii har jag även halvlek här i USA, hela 6 månader, ett halvt år har jag spenderat här. Gud.. går så fort! Är glad att jag har så mycket att se fram emot och framförallt mina efterlängtade besök från Sverige. Lämnar datan hemma, så får se hur uppdateringen blir där borta.. kanske lyckas få till nått mobilinlägg. Ha det så bra så länge! Puss