/ Daily /

Bye lovely vacation and island

Hej! Jag och Ida landade i onsdagskväll på SFO och kom hem runt 1 på natten. På torsdagskvällen var vi och hämtade upp Elin & Evelina som kom hem en dag senare från Hawaii. Vi har iallafall haft det sååå bra! Var jobbigt att lämna semestern och paradis ön, men nu är jag redo att fortsätta vardagen. 
 
Jobbdagarna förra veckan var tuffa för jetlaggen och var tvungen att sova på dagarna för att orka med haha, men nu är jag utvilad efter en grym helg! I fredagskväll åkte jag och Evelina över till Elin. Där myste vi med jordgubbar och nutella, så gott! På lördagen åkte vi in till Golden gate bridge, för att gå över bron och sen stannade vi i Sausalito för fika i solen. På kvällen blev det bio med Elin & Malin, då vi såg Divergent. Hade ju inte sett den första haha, men tyckte ändå att den var väldigt bra! 
Igår blev det en dag på Stinson Beach, älskar strandhäng och saknade det redan från Hawaii. Så skönt att det börjat bli varmare så man kan ha flera dagar vi stranden. Vi åt sedan middag på PF.s Changs, mums! Riktigt bra helg. Nu är det bara två jobbveckor kvar innan Amelia kommer och jag får semester igen, så känns inte så jobbigt! Puss