/ Daily /

Så lycklig är jag

Har massa att se fram emot dom kommande månaderna & är sååå himla glad och lycklig över det! 
Februari Min värdfamilj åker bort i en vecka, vilket betyder att jag får semester i en vecka! Woho. & så är det ju också Alla Hjärtans Dag den 14 Februari, som ska firas med tjejerna. 
 
Mars I början av mars så åker jag och tjejerna på en weekend till Yosemite, ska bli så nice! Sen i mitten av mars drar vi alla iväg till Hawaii, behöver jag ens säga något mer?? DRÖM. 
 
April Det är påsk & min bästavän kommer hit i 10 dagar! Hur bra, längtar som bara den, ska bli så himla roligt!! 
 
Hoppar över Maj då jag inte har något stort inplanerat. Tråkiga som händer är att Elin lämnar oss i April och Evelina och Ida drar hem i Maj, kommer bli så jobbigt, bästa tjejerna.. 
 
Juni Min fina familj kommer över hit i nästan en månad! Kommer förmodligen att möta upp dom i LA eller Vegas, eller nån annastans på kusten. 25 juni fyller jag hela 20 år och det ska firas med dom och semester! 3 dagar senare fyller också min lillebror 17 år, vilket självklart ska firas. Kommer bli en grym månad!!
 
LÄNGTAR SÅ JAG SPRICKER AV LYCKA!