/ Daily /

Ruttnar bort bland filtar & filmer


 
Fy.. Alltså. Fått nån jäkla maginfluensa så har legat helt död i sängen från i onsdags och inte kunnat äta nånting. Har hunnit med att kolla på en massa filmer och avsnitt av Gossip girl såklart. Men nu är jag så trött på att bara ligga här, så längtar faktiskt till en ny vecka och till att bli helt frisk! 
Igårkväll kom iallafall Ida över och räddade min kväll. Vi åkte och handlade lite, sen kollade vi på "The impossible" tsunami filmen i Thailand, ush gråter lika mycket varje gång, så hemsk! Vaknade med migrän som vanligt, men lyckades få i mig riktig frukost och sen tog vi tag i dagen på riktigt. Åkte först och tvättade bilen & sedan vidare till "The Village" för lunch och shopping. Kom hem runt 5 tiden och kröp ner i sängen igen.
 
Imorgon är barnen lediga från skolan, vilket betyder att mina vart hemma fyra dagar från skolan då haha, nästan som ett till lov. Hoppas att alla blir krya i veckan, så jag kan få tillbaka min vardag igen. Saknat att hänga med mina tjejer så mycket under dagarna & kvällarna. Puss 
 
#1 / / Isabell:

Hej! Jag vill bli au pair och har några frågor angående antalet timmar man ska ha spenderat med barn innan man åker. Det står på STS hemsida att man ska ha 200 timmars erfarenhet, måste man ha så många timmar eller går det med lite mindre? Hur många timmar fick du ihop? Och på vilka sett fick du ihop dina timmar?

#2 / / Isabell:

Hej! Jag vill bli au pair och har några frågor angående antalet timmar man ska ha spenderat med barn innan man åker. Det står på STS hemsida att man ska ha 200 timmars erfarenhet, måste man ha så många timmar eller går det med lite mindre? Hur många timmar fick du ihop? Och på vilka sett fick du ihop dina timmar?

#3 / / fanny westrin:

Sjukt fin blogg har du! Längtar verkligen till jag ska åka till usa efter studenten :D
Hur trivs du i USA?