/ Daily /

Gårdagen

Igår efter jag lämnat av barnen på skolan, så åkte jag hem till Elin för frukost. Sen var det dags för att kolla på små killarnas musikshow på skolan. Var inte det bästa vi hört när 20 elever spela samtidigt haha, men dom var duktiga! Efter showen kom också Evelina över och så började vi vår träning, springa + intervaller. Var helt död efter det!
 
När jag slutat jobbet, så åkte jag till "Town Center" för att äta middag på "The counter" tillsammans med Elin & Ida. Konceptet går ut på att man bygger sin egen hamburgare. Jag valde mozarella, ungsbakade tomater, gurka, sallad, skivad rödlök & tszatziki. Så gott! Hamnade i en lagom skön matkoma efter det haha och åkte vidare hem till Ida för filmmys. 
Nu har jag nyss vaknat och när Elin slutar vid 12, så ska jag, Evelina, Elin & Ida åka upp till Petaluma för sushi lunch & sen blir det nog även lite shopping påvägen hem. Mysigt! Hoppas ni får en bra lördag, Puss