/ Daily /

Frågor/ Svar

Vad kostade det att göra dina naglar? Så sugen! Det är så fräscht! Är det lösnaglar eller dina egna?
Gör mina naglar i San Anselmo, på Sophies´. Denna gången gjorde jag gele med tipp och det kostar ungefär 37 dollar! 
 
ohhh vart exakt är denna bilden tagen??
Bilden kommer ifrån tumblr, tagen härifrån 
 
Hej! Jag vill bli au pair och har några frågor angående antalet timmar man ska ha spenderat med barn innan man åker. Det står på STS hemsida att man ska ha 200 timmars erfarenhet, måste man ha så många timmar eller går det med lite mindre? Hur många timmar fick du ihop? Och på vilka sett fick du ihop dina timmar?
Hej! Vad roligt! Innan jag ansökte hade jag sommarjobbat på förskola, var anställd på Nanny.nu & jobbade som barnvakt lite då och då. Kommer faktiskt inte ihåg hur många timmar jag fick ihop, men tror inte det har så stor betydelse! Om du har vart barnvakt åt din kusin till exempel, så är det bara att skriva ner det & i värsta fall skriv till några timmar så du får ihop 200. Inte så noga, så det ska inte vara några problem. Lycka till! 
 
Sjukt fin blogg har du! Längtar verkligen till jag ska åka till usa efter studenten :D Hur trivs du i USA?
Tusen tack! Åh vad kul, förstår dig, du har något grymt att se fram emot. Jag trivs väldigt bra! Precis som hemma har man såklart bra & dåliga dagar. Har turen att ha hamnat i en väldigt gullig familj & så har jag mina nära vänner, som jag träffar varje dag, vilket gör så mycket.