/ Daily /

4 månader

Hela 4 månader har gått sen jag vinkade av familjen på Arlanda. Hur sjukt är inte det? Tycker det har gått i raketfart, samtidigt som det har hänt en hel del sen dess. 
 
Vet inte varför men hela dagen idag har jag inbillat mig att det är fredag. Lagade t.o.m tacos till middag som pricken över i:et haha. Men imorgon är det äntligen fredag! Som jag längtat. Förra helgen var jag ju fortfarande sjuk, så kommer verkligen njuta till fullo av denna! Idag hämtade jag upp frukost och satte mig i sängen för en Skype-date med min familj. Sen gick jag som vanligt ut med Tasha & sen ryckte jag upp mig och åkte till gymmet. Inte vart där sen förra veckan, men har ju att skylla på att jag var magsjuk, men nu ska jag ta tag i det igen! Kändes så skönt efteråt. 
 
Planerna för helgen. Fredag, 8.45 har små killarna en liten show i skolan, så då tänkte jag åka dit tillsammans med Elin & kolla. Efter det blir det träning med tjejerna & efter jobbet en middag ute. På lördagen har vi planerat in Sushi lunch i Petaluma & tillsist på söndagen blir det en Hike och kolla på valar? haha ja, uppdaterar mer om det senare. Hoppas ni haft en bra vecka! Puss