/ Daily /

Sunshines

Hej på er! Förlåt om jag vart frånvarande här, men vi har haft sååå fint väder så har inte suttit bakom en datorskärm. I lördags firande jag och tjejerna alla <3 dag med poolhäng hos Ida på dagen. Åkte sen hem för att fixa iordning mig innan det bar av till Tomatina där vi åt middag. Åt räkpasta & sen delade vi på brownie till dessert, mums! Sen var det dags för bion, Fifty shades of grey, som vi alla väntat på. Filmen var absolut bra! Men inte lika "wow" som jag kanske tänkt mig, värd att se iallafall! 
 
Igår vaknade jag upp till strålande sol igen och vi bestämde oss för att åka in till San Francicso. Hängde i "Little Italy" i en park för picknick och solhäng. Så mysigt! Sen strosade vi runt längs gatorna bland alla italienska caféer och restauranger. Påvägen hem stannade vi i Mill Valley för lite kaffemys i solen. Landade sen i soffan hemma hos Ida, åt middag och kollade på "The Hangover" haha laddade inför Vegas.
När Ida och jag gick upp imorse, gick vi direkt ut till poolen och la oss i solstolarna. Älskar att det blivit så himla fint väder, känns som sommar. Låg och solade länge innan vi tog oss iväg till "The village" för att leta efter det sista inför resan. Efter det åkte vi direkt till gymmet och sedan hem till mig. Ikväll har vi lagat en supergod middag bestående av kycklingsallad med allt möjligt gott i & till efterätt blev det fruktsallad med smält mintchoklad. Så gott! Imorgon blir det att packa & fixa klart allt inför resan & sen njuta av en till ledig dag! Puss