/ Daily /

Semester

Alarmet ringde klockan 6.30 imorse och då var det bara att hoppa ur sängen för att skjutsa vfamiljen till San Franciscos flygplats. Efter 2 timmars bilkörning så var jag hemma igen, åt frukost och gick ut på en promenad med Tasha. Så galet fint väder här idag, man blir så glad! Känns som en sommardag i Sverige. När jag kom hem från promenaden så ringde jag min syster på Skype och har pratat med henne och familjen enda fram till nu. Just nu har jag precis fixat lite lunch & satt mig framför datorn, för mail & bloggen. 
 
Ska åka till skolan sen även fast jag inte jobbar för att få hänga i solen med mina tjejer. Efter det ska jag åka och handla mat & ikväll blir det hemmagjorda pizzor & "What happens in Vegas" filmmys med tjejerna! Äntligen fredag och jag har fått min efterlängtade semester, om fem dagar åker vi till Las Vegas, kan inte bli så mycket bättre! Hoppas ni haft en bra fredag och får en härlig helg. Puss & Kram