/ Daily /

När livet kom emellan

Mycket jobb den senaste tiden. Min vmamma åkte bort kl. 5.00 på söndags morgon, så ja ni kan ju tänka er haha var helt förstörd den dagen. En kortare helg, men hade ju inte det sämre för det! I fredags var jag med tjejerna hemma hos Evelina och förade innan vi tog oss in till stan för en utekväll. Hade en sjukt bra kväll och dansade i flera timmar haha, så underbart. Dagen efter mådde man väl inte lika bra, men vi gjorde det bästa av dagen och åkte in med lunch och satte oss i en park i stan. 23 grader och sol, i slutet på Januari? Hur kan man klaga och hur ska jag någonsin kunna överleva en svensk vinter igen? haha. 
 
Sen dess har mina dagar bestått av jobb & träning. Igår sent på kvällen så kom min vmamma hem från sin resa & äntligen kan jag få lite andrum. Älskar att spendera tid med mina vbarn, men ibland blir tjat dygnet runt lite för mycket och det har kommit stunder då jag bara vill låsa in mig på rummet för att få vara ifred. Nästa vecka åker iallafall min vfamilj till Hawaii, så då är jag ensam hemma och ledig! Så lyxigt känns det. Ska verkligen bli skönt att bli bossen i sitt eget liv och kunna göra vad man vill, när man känner för det. Sen har även Elin & Ida bokat en resa till Vegas de sista dagarna på lovet, så hoppas hoppas att jag kan hänga på! Puss & Kram