/ Writing /

Fredags tankar

Det har slagit mig att inom 3 månader kommer alla mina 3 kompanjoner ha lämnat mig för att komma tillbaka till där vi startade, i Sverige. Känns så jobbigt att tänka tanken på att vi inte kommer att finnas i varandras vardag och det liv vi lever nu kommer vi aldrig att kunna gå tillbaka till. Men jag vet att vi har en grym tid framför oss! Tiden rullar på och snart står jag också och packar väskan hem för ett nytt steg i livet. 
 
Nästa vecka kommer Elins nya Aupair hit, vilket känns så konstigt, men ska bli så kul att träffa henne! Känns som att jag var den "nya" i området igår, men det var mer än fem månader sen haha! Gud, hinner inte med. Nästa helg åker vi också till Yosemite, vilket ska bli så kul! Och ännu bättre.. endast lite mer än två veckor kvar till hela tjejligan drar iväg till Hawaii, hur underbart! Nej, nu ska jag verkligen ta vara på "sista" tiden med tjejerna, här i USA, i vårt aupair liv såklart. För vi kommer alltid ha kvar varandra och kan lova att USA kommer att träffa på oss många gånger igen.