/ Daily /

För mycket

Hej! Inatt kommer äntligen min vmamma hem från New York, så jag förhoppningsvis kan börja jobba "normalt" igen. Är så himla slut och trött, ingen energi alls kvar och det är bara tisdag.. Idag skulle jag iallafall släpa mig iväg till dansen. Bytte om, packade väskan och hoppar in i bilen, när jag åker börjar bilen tjuta jättehögt och blir livrädd att den ska gå sönder eller något (då den behövts lämnas in på lagning i flera månader). Ringer Elin i panik och hon berättar att dansen är inställd! Skit också. Efter jag kört ner hela vår backe fram till rödljusen så vänder jag mig om och inser att en av dörrarna till bilen är öppen!! Alltså hjälp haha, jag har alltså glömt att stänga dörren efter jag lagt in min väska. Ett ganska klart tecken på att jag är helt slut i huvudet, klarar inte av så här mycket jobb mer. Det blir för påfrästande att aldrig ha sin lediga tid. Så idag har jag pratat med Annika, så nu hoppas jag att vi kan lösa detta, så det inte händer igen att jag blir lämnad ensam med barnen, eller får jobba över. Tog mig till gymmet ändå och körde ett riktigt bra och långt pass, vilket kändes så jäkla skönt!
 
Just nu sitter jag med en tekopp i handen och tasha brevid mig. Har precis kommit hem efter att ha skjutsat Nicole till Volleyboll. Gjorde pizza till middag åt barnen ikväll och till mig själv blev det samma som igår, sallad med kyckling, feta och massa annat gott i. Mums! Imorgon är vi iallafall halvvägs till helg, behöver denna helgen så mycket nu. Kan inte vänta till att få sova ut, unna massa egoboost och energi till sig själv & hänga med mina tjejer hela dagarna och kvällarna ut.