/ Daily /

Sommarkänslor i Cali

Bilderna är tagna på Stinson Beach från i Söndags
 
Godmorgon Sunshines! Solen skiner här och jag älskar att det börjar gå mot vår och sommar, eller vem gör inte det!? Idag är jag hemma.. för min lillkille stukade foten igår på skolan, så en restday helt enkelt. Det tråkiga är att jag missade min träning imorse och att Ida & Elin just nu är och tatuerar sig!! Är så nervös och taggad för deras skull. 
 
När man är hemma tar man iallafall sig tiden att göra saker som man aldrig annars tar tag i.. som att rensa alla bilder på datorn. Skönt att ha lite ordning på allting! Igår var det ju som sagt 1 April och oj vad jag och Nicole prankade familjen haha! Ethans cereals som jag serverade till frukosten var fryst, deoderanten var utbytt mot Philadelphia ost, vattnet var avslagen Sprite mm. Mycket skratt blev det och kul hade vi! På kvällen hade jag och Elin en helkväll med våra tjejer, berättar mer om det sen i ett annat inlägg. Hoppas ni har en toppen dag! Puss & Kram