/ Daily /

Mitt andra hem

Den här helgen har känts som en hel vecka, då vi har hunnit med en hel del! Utekväll i stan, middag på Cheesecake, firat påsk, haft en såå grym middag igårkväll med våra familjer och i lördags åkte vi in för en heldag i San Francisco. 
 
Vi köpte med oss lunch och satte oss i Alamo squere vid The Painted Ladies husen. Visste ni att jag bodde i det blåa huset tillsammans med min pappa när han var här och hälsade på i Oktober?
Vi låg och solade och pratade om allt möjligt, perfekt bakishäng i parken efter en helkväll med dans och skratt. 
 
När vi tröttnat på att ligga i parken, så åkte vi vidare till Twin Peaks. Sist jag var här var min första helg i San Francisco och även första gången jag träffade Elin och Evelina. Hur sjukt!? Det var alltså ungefär 7 månader sen nu, då visste vi inte hur nära vänner vi skulle bli och hur mycket kul vi skulle ha framför oss. Så glad att jag har dessa stjärnor i mitt liv! <3