/ Daily /

Let's go

Blev en skön jobbdag idag! Nicole skulle till läkaren och Ethan ska på någon "Safari camp" med sin pappa, så behövde alltså inte plocka upp något barn på skolan idag. Har iprincip inte jobbat nånting förutom imorse.. så nu sitter jag bara och väntar på att Ida ska komma över så hon kan göra sig redo inför kvällen! 
 
Vart mycket kallare idag nu på kvällen, så slängde på mig mina uggs innan jag sprang ut till bilen nyss haha, annars brukar jag gå runt i flipflops ( så nej det har inte blivit vinter i Kaliforninen igen ). Vad mer? Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. på kvällen blir det iaf utgång inne i SF & på söndag jobbar jag. Vi hörs mer sen! Kram
#1 / / Linnea:

Hej :) visst är det 21 årsgräns för att gå ut i USA? och som jag fattar det som är du inte 21? Hur löser du det? Jag ska själv åka som au pair i juni, och jag är endast 19, vilket suger lite...

Svar: Hej! Har använt min kompis svenska körkort, då många tycker att vi är väldigt lika och det funkar jättebra! Många använder också falska Id här, eftersom dom inte är så noga i San Francisco om man jämför med Vegas t ex. Sedan beror det självklart på till vilka ställen du går. Åh vad roligt, lycka till! Jag förstår dig, kände precis likadant, men det går iallafall att lösa! :)
annaljungdahl.blogg.se