/ Daily /

Crepevine

Igårkväll efter jobbet åkte jag med tjejerna till Crepevine för att äta crepes. Jag åt ingen.. pga. min gluten som jag försöker undvika, så beställde en latte istället! Men kolla bara på Idas crepes, hur god ser den inte ut att vara?
 
Idag fyller min syster 14 år, så ringde familjen på Skype imorse. Pratade med dom några timmar och sen dess har jag åkt iväg på lite jobbärenden. Ikväll är det utgång som gäller, lite kaos nu med vart vi ska vara innan osv, så hoppas det löser sig. Skönt med fredag iaf och i helgen firar vi påsk här! Vi hörs mer sen, Puss
#1 / / Johann:

jag funderar på att åka som au pair till USA,jag e 19 år och undrar hur du gör när du är ute och festar eftersom det är 21 årsgräns
hoppas på svar:)

Svar: Vad roligt! Jag använder faktiskt min kompis svenska körkort, då många tycker att vi är väldigt lika och det funkar jättebra! Dom är inte alls så noga eller hårda vad det gäller att gå ut i San Francisco jämfört med Vegas t ex.. så många går in på falska id här. Sen beror det också självklart på vart du går. Det går iallafall att lösa :) Hoppas du fick svar på din fråga!
annaljungdahl.blogg.se