/ Daily /

Happy Halloween

 
 
Godmorning sunshines! Vaknade upp till regnet imorse och gud så mysigt! Första gången jag på riktigt uppskattar att det regnar haha. Men det är väl som i Sverige när man längtar efter en solig dag, här i Californien är det tvärtom. Har precis kommit ut från duschen och ska snart skypa med Amelia. Håller fortfarande på med min rematch, men verkar gå med små steg frammåt iaf, så vi får väl se hur det slutar. 
 
Idag är det ju också Halloween för er som missat det! Kommer inte ens ihåg när jag firade halloween sist, då vi alltid brukar resa på hösten, när vädret inte håller i Sverige. Men i år ska jag iallafall fira det och dessutom i USA. Lite synd att jag inte bor med någon värdfamilj, men ska självklart gå trick or treat senare ikväll! Ska försöka fota på gatorna under trick or treat, så ni får se hur det ser ut. Puss