/ Daily /

Change of plans

Saknar att vakna upp till fixade ögonfransar. Ska kolla upp om det finns något bra ställe här att göra det på, skulle vara så bra innan nyår så slipper man hålla på med mascara/ lösögonfransar mm. Det är alltid skönt att vakna upp och känna sig lite extra fin, speciellt när man inte har tid att spendera massa timmar framför spegeln på morgonen.
 
Idag blev det inte som planerat..men det är sånt man får räkna med i jobbet som aupair. Ethan är hemma från skolan idag, så blev alltså ingen mysig frukost hos Ida. Men förhoppningsvis får jag sluta tidigare ikväll så vi hinner fixa iordning vår middag hemma hos Ida med tjejerna. Senare idag ska jag möta upp min vmamma på banken och fixa ett kort till mig, äntligen! Ska hämta Nicole tidigare idag eftersom det är Thanksgiving imorgon och så hoppas jag på att jag kan ta mig över själv eller med barnen till Elin, för att baka kanelbullar! Vi hörs sen, Kram