/ Daily /

Merry Christmas

 
 
Imorse blev jag äntligen klar med alla mina paket. Jag och Ethan pratade med min familj på Skype, så mysigt! Kändes dock konstigt att inte vara hemma på jul. Men det är ju bara en av alla jular och den får helt enkelt bli annorlunda, tror man uppskattar allt mer hemma nästa gång då också! 
 
Vi åkte till Idas familj på julfest och sen hem för att ta emot gäster. Det var min vmammas syster och mamma som kom över. Vi åt middag och öppnade lite paket. Fick bland annat en morgonrock från uggs som jag ska ha på mig i morgonbitti, så gulligt! 25 December, Christmas day, i morgon. Ska bli väckt vid 7 för att öppna stockingen, sen blir det frukost, julklappar och gäster! Kommer nog bli jättemysigt! Och sen på eftermiddagen åker jag upp till Taho med Elin och Ida, hur bra!! Så glad. Behövs en mini vacation till snön, så lycklig. Kram på er alla! Merry Christmas
 
#1 / / Lina:

God jul Anna!
Hoppas att allting är bra borta i staterna :-)
Kraaaaam!